varför gör man ett mellanrum då?

igår var på många sätt en poänglös, tom, deppig dag för mig. Men! Det ska vi inte skriva om. nej, vi ska prata om...dagen ialllmänhet. och den började med kuhi där vi spelade upp vår bellmangraj utan linus (*glare of doom*) och sen matte och lunch där vi lärde oss att kyckling och lingon bara var en dåååålig idé. citat därifrån:
"du och jag Erik, vi passar ihop; som bill och bull, som kyckling och lingonsylt, som hitler och en jude..."//Petter
"det är så awkward att leda någon när det är helt tyst! det är så mycket lättare när viktor är här!"//Aron

jaja, sen svenska och inså där jag ofta failade men ibland lyckades. Sen på kvällen åt jag överdrivet god lax och lyssnade för många gånger på Sara, Elvira och Benjamins gramatiklåt. mycket vacker var denna.:D nej, nu ska jag gå tänkte jag.:) hoppas på denna dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0