varje inlägg är ett nytt försök

Denna helgen har knappt börjat och jag kommer vara uttråkad till döds hela helgen. wiho. jag kommer gå från personlighet till personlighet och lyssna på samma låtar om och om igen och dricka massa cola och sakna människor för sådana vill jag träffa massamycket! bara det att jag inte är så himla kul att umgås med atm och det vet jag ju om, ungefär lika kul som det är att läsa denna blogg och det är ju väldigt kul eller hu?;) det roliga är dock att jag tänker en massa saker jag ska skriva men sen glömmer jag dem och skriver deppsaker. till exempel vet jag att det var något överkul som Johan sa i tisdags men detta kommer jag verkligen inte ihåg! mysteriskt, som Sara skulle sagt. syster alltså. fast ledsagarsara har ju flyttat så det var ju inte så intressant. klockan rinner iväg och vad jag verkligen vill och behöver göra är att ringa älskling men 1) hon sover och 2) felicia är där, så fuck. vad ska jag göra vad ska jag göra vad ska jag göra? detta är en spännande fråga indeed. men ja, hejdå.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0