an entire post devoted to Sandy! With a capital S and everything!

Var är ditt pris, undrar du? häär! Ett inlägg om dig! Det är typ det enda pris jag kan ge någon via bloggen, såatte. (ja, jag kände behovet av att skriva det uttrycket där, bara för att iritera dig.)
 
so here goes:
när jag var liten worshipade jag Sandy. Hon var typ, den coolaste någonsin. Jag och Onna ringde in och sjöng "jag älskar dig" och "aldrig" (tror iallafall vi sjöng den sistnämnda? not that sure though :s) och jag ringde till och med in met min syster och hennes kompis och skrek "sandy är bäst!" i den berömda volymtoppen. Obs sant. Kompisen hade ingen jävla aning om vem denna sandymänniska var, vill jag tillägga. eller det tror jag inte iallafall? Hursomhelst...vi tyckte alltså att hon var jättecool; hon och de anddra "obojkändisarna" som vi kallade dem. På rm 05 stod vi helt seriöst och bara typ stirrade på dem, och jag intervjuade dem med min bandspelare. Fick senare veta att Sandy själv faktiskt svarat på någon av mina frågor, för det berättade hon sen på msn, and I was like whaaat. ;)
 
sen så gick det några år och vi chattade lite på msn ibland. jag tyckte det var lite konstigt att hon ville prata med mig, eftersom jag var så mycket yngre än hon, men hon var jättetrevlig och läste igenom mitt (säkert dåliga) charlotte bronté-arbete och lyssnade på mina 4 blinds-inspelningar. so that was extremely cool. För ja, jag tyckte fortfarande det.
 
sen så la jag till henne på facebook (till saken hör att jag länge hade en tvångstanke att inte lägga till folk, och det påminner mig om att jag har glömt en viktig sådan i det förra inlägget; att jag inte kan gilla saker på facebook utan måste kommentera! aaanyway...) och vi kommenterade varandras statusar ganska friskt. Sen skapade jag mitt evenemang om nummer till min nya telefon och vem skriver upp sitt nummer där om inte självaste sandy! Jag gick ut i köket och utropade "gissa vems nummer jag just fick?!" och de trodde att det var denniallavetvemdetärfastjaghållermigmedanonymitet eller något. den jämförelsen har alltså gjorts, just saying.;) så vi smsade lite, och så helt plötsligt frågar hon om jag vill åka till malmö och träffa henne och Marie.
 
nu räknar jag henne, alltså dig (vetefan varför jag har skrivit i tredje person egentligen), som en vän och det är nog en av de sjukaste sakerna någonsin. Verkligen något att säga till sitt tioåriga jag som satt och spelade aldrig på repeat tills syster kom in ochc sa "men emma det här är ju mobbing!".
 
sooo that was that. nbara av nyfikenhet nu: när kom du på detta? antog nästan att du redan listat ut det, bara undrar. :)

Kommentarer
Postat av: Sandy

Inte bara du som har sinne för detaljer. :)

2012-07-27 @ 23:52:04
Postat av: vispen

Fint ju! :)

2012-07-28 @ 09:20:15
URL: http://vispen91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0