do your feet hurt? you´ve been running through my mind all day!

så det gick bra med inläggsskrivandet...inte. men nu fick ni två rubriker! den första är ett uttryck jag slängde ur mig innan, för jag är så awesome, och denna är en raggningsreplik jag läste i en fanfic. men vad skrev jag i det förra inlägget? jag skrev att det är fjärde juli och att allt ser typ likadant ut. att jag älskar san francisco lite, det gör vi alla. jag skrev att jag och min syster är konstiga och slår varandra och kommer på bra saker på p. sånna fanns det en massa av, I tell you. ja, det här var ju spännande...inte.;)

Kommentarer
Postat av: vispen

Busig raggningsreplik ju, jag gillade den verkligen. Kan du några fler? :)

2012-07-05 @ 14:52:11
URL: http://vispen91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0