döda regisören!

hm, jag tror att jag fortfarande är jetlaggad. Vaknade nio av alarmet, men gick sen och la mig och somnade om. mamma väckte mig och jag åt frukost vid tio, men sen...var klockan tolv och mamma kom hem och väckte mig igen. och detta kan ju vara normalt för många människor, men detta är ju jag...så att ganska obehagligt är detta.
 
men idag mår jag ändå ganska bra. kärleksöverodsen har inte stört mig så överdrivet och sånt gillar vi ju. peppar med pang prego och annat trevligt, och ikväll kommeer det folk hit och äter och sånt so that´s nice.
 
also: min andra blogg, endiktomdagen.devote.se, is now back in bruk! så dit kan ni gå om ni vill läsa annat skit som jag får ur mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0