get every bastard from the past

haaii!
Fantastisk kväll. Åkte till kronevall slått och såg anna ternheim och thåström. magiskt. först köpte vi crazymycket godis (hon som kollade påsen skrattade åt oss -.-) och sen kom vi dit lagom till annas andra låt (tror vi). Jag hoppas att det inte var min favoritlåt hon spelade först, men det är otroligt. Men hon spelade faktiskt fyra av de låtar jag älskar! och det är konstigt, för så många sånna finns det inte. men hon sjöng fantastiskt och cellon var hardcore och hon sa underbara saker som "så sitter man mittemot någon jävel som får en att må så jävla dåligt, men man sitter kvar med ett stort fånleende." så jävla sant och det var också introsnack till what have you done som är en fabulous låt med fina stråkar som man kan relatera till och som får mig att tänka på september-oktober 2011. fint på ett hemskt sätt jao. men ja, anna var bra alltså. spirituell känsla nästan, speciellt i den fantastiska versionen av black sunday afternoon. och let it rain var fantastisk och soreline också förstås. :)
 
sen, efter en väntemusiklista man inte kan beskriva, kom thåström himself in på scenen och var fucking epic. han spelade bara bra låtar och jag sjöng crazymycket när jag kunde låtarna. han kunde screama, who´d have thought? det var fantastiskt! och anna kom in och sjöng kärlek är för dom (tyvärr heter den så ja, men så kan man fan inte skriva) och det är den bästa låten och jag sjöng med för allt jag hade. ett fint samarkanda-moment hanns också med och fan vad djup grabben är. och han skriver lite som jag, och rör sig lite som jag också tydligen. och höjde en massa låtar, vilken annan artist gör så? typ ingen! men ah, helt fantastisk dag, lycklig är vad jag är. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0