I was always thinking of games that I was playing, trying to make the best of my time

detta var vad jag hörde i låten och det stämde ju lite, för jag spelade for real idag. Det gick väl helt okay för mig, men inget vidare för syster som mest gjorde sig opopulär i hela raerstead med sina konstiga idéer om att bygga löpbanor genom att stampa, spela tärning om vänskap med en shop keeper, ljuga om magiska bär till alla som råkade gå förbi (jag trodde tydligen på henne:(, pruta på allt, försöka få paj av random tanter och annat sånt där man bara älskar. Sen så slogs vi mot crazy varelser och försökte få bort den stora stenen från floden och rädda saras pappa den vise gamle mannen i whitewell (vgmvg förkortat, fast inte med det sista g:et, men jaja). Själv är jag mest förvirrad.
 
vill ge er ett litet citat och sen ska jag sova crazymycket.
 
(in character)
s: hur är det med dina barn?
b: jag har dödat dem!
s: jaha...men du säljer väl fortfarande väskor hoppas jag?
 
just det! jag glömde prata om saras väska! i den hade hon vid något tillfälle bröd, en korg med bär, en rå och relativt nyfångad fisk, vapen, en jättegammal docka tillhörande hennes döda bror moj (I. laughed. so. much. hon döpte honom till moj...), en leksaksträbåt och ett blodigt spjut. obs sant(typ alltså)! jag fick ångest av väskans vidrighet. men ja, nu ska jag sova på riktigt så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0