I will tell your story if you die

manisk saknad hindrar mig från att skriva om denna dag lite. jag hatar att det finns andra som är i din situation och gör helt andra saker, att jag är i din situation och också fuckar up det. för det gjorde du ju, även om det är svårt att säga för jag vill inte erkänna att du har fel. det är väl lite konstigt I guess. men alltså ja, detta var ju ett spännande inlägg. men ja jag vet inte, det är väl för att jag inte får prata om det tillräckligt eller faktiskt så pratar jag inte om det alls and it is driving me crazy. jag behöver någon att prata med, som orkar lyssna på mitt tjat för inget förändras, men någon sådan vet jag inte om jag känner.
 
men ja, annars mår jag rätt bra. äter chips, det mår man bra av. har gått runt i stan hela dagen och haft det bra med min kära familj. fikat, vilket var mitt mål med hela delen av resan. blivit sur, sen fått en macka och blivit glaad. tittar på nya four chords med syster. awesome. har itne så mycket att säga, känner jag...bra bloggare jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0