idag har jag åkt gondol!

...eller har jag det? svaret är nej, det har jag inte. men det hette så. sittlift, kan man säga att jag har åkt och få fler sanningspoäng. det var ganska trevligt, men jag förstår inte hur man ska orka åka skidor ner på vintern. skider just ain´t my thing. jag tyckte likso matt det var jobbigt att åka längdskidor uppåt. jättehemskt, var det!
 
just det! jag är i canada. i några random berg. det glömde jag säga för jag är så smart så. men nu sitter vi i en stugthingy och jag äter chips och toffeechoklad och snart fyller jag år i sverige wiho och sånt. om 41 minuter, till och med. I am pepp på att bli arton ändå på något vänster.:) men det var nog det, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0