it hurts, but I´m not about to give you up

vispen: I indeed feel your pain.
 
detta är, faktiskt, inget deppinlägg so there. det har bara en deppig rubrik. för deppig är jag inte idag, utan glad. jag och mamma har haft bakdag och bakat drömtårta, syltgråttor och sirapskakor. och vi är inte klara än, vi har en del kakor kvar att baka. eller det är bara hon som bakar. jag sjunger mest i bakgrunden. ;)
 
sen så har jag också tittat på allsång och spelat cluedo med syster och brother-in-law som nu ser titanic. funderar på att joina dem, men vet inte om jag känner för det riktigt. det är ju en gråtfilm och sådär. ganska deppigt. i och för sig är den här musiken också rätt deppig. hm. det är svårt att välja!;) det var ett citat jag skulle skriva, vad var det? det var benjamin som sa det, det kommer jag ihåg, men det är också allt. kanske kommer på det sen.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0