jag är dum i huvudet som itne sover nu

jag har varit på musikalgrej och där fick alla sina scener och whatnot. jag har för utom mitt solo tre repliker. de är tråkiga, men så kan det va. idag har jag mest varit statist i olika scener och beundrat våra ledare för att de är så sjukt duktiga så det inte ens är kul. och ja, sen fikade jag med maria och det var lika fint som alltid. konstiga ämnen behandlades och jag försökte vara rådgivare, men spårade mest ur. men ja nu är jag trött, men här kommer tre citat som visar hur lite koll folk har i min närhet:
"hur fan ska jag veta hur lång tid det tar? det tar nio minuter."
"ta en stol och sätt er på golvet!"
"han satt alltid längst bak och stod..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0