jag vill ha en korv, goddammit!

oh hai!
var efter att jag skrev senast in town med mor och syster för att uträtta den senares ärenden. men vi lyckades inte uträtta så mycket, eftersom allt hade sommarstängt eller vad onödigt och sånt. men vi lyckades äta korv, och med citatet i rubriken och andra liknande utrop få korvförsäljerskan lagom intresserad av våra förehavanden. och korven var fabulous. det är en av de godaste sakerna, när man väl är riktigt sugen på det.
 
sen har jag skrivit klart en låt (yaaaay) och pratat med onna om typ vilka funktioner alla fyller i ens liv. man har ju alla vänner och andra omkring sig av en anledning, de fyller en funktion. man börjar ju såklart undra vilken man fyller i olika random människors liv. ;) men nu ska jag sova, bara ett par citat.
 
jag kommer hem: hellooo!
*ingen hör*
tv:n(mycket glatt): hiii!
jag: *får ett skrattfanfall för mig själv*
 
låt: hon har ett sätt att säga mhm jag inte trodde fanns! (fråga inte varför vi lyssnade på den)
sara(lyssnar inte): mhm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0