knife of stupidity

(skrivet för ett tag sen)
hm...preciiiis när jag skulle skriva detta fick jag en kommentar, what are the odds? Och jag gissar vilt här och säger att det är tildis själv som har skrivit den. för ingen annan sitter väl och dricker pepsi...eller? ;) seriöst dock, inget problem med pepsi. skulle bara aldrig köpa hem en flaska. men annars kan det vara helt okay.:) och ja, det är en trevlig pojke! De lagar mat as we speak(write). Vet inte hur detta går men jag vill inte veta heller.;)
 
idag har jag hur som helst träffat Sara (inte syster, gawd it is confussling!) och fikat i sann tradition med promenad och allt. det blev mer catch-up om allt vi missat och långa samtal om mat, pengautlåning och allting. och på tal om mat så är det det nu! de ringde i matklockan i en halv evighet, säkert courtesy of benjamin. eller syster when I think about it...
hm...preciiiis när jag skulle skriva detta fick jag en kommentar, what are the odds? Och jag gissar vilt här och säger att det är tildis själv som har skrivit den. för ingen annan sitter väl och dricker pepsi...eller? ;) seriöst dock, inget problem med pepsi. skulle bara aldrig köpa hem en flaska. men annars kan det vara helt okay.:) och ja, det är en trevlig pojke! De lagar mat as we speak(write). Vet inte hur detta går men jag vill inte veta heller.;)
 
idag har jag hur som helst träffat Sara (inte syster, gawd it is confussling!) och fikat i sann tradition med promenad och allt. det blev mer catch-up om allt vi missat och långa samtal om mat, pengautlåning och allting. och på tal om mat så är det det nu! de ringde i matklockan i en halv evighet, säkert courtesy of benjamin. eller syster when I think abo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0