lite lagom fabulous

vispen: aw, ja det hade varit jättekul! har inget att göra ikväll så det hade varit lite lagom behändigt att teleportera mig till stockholm:)
 
så det har blivit varmt, helt plötsligt, och jag har spenderat dagen på en lekplats med Sandy och Marie, och Julian förstås men han var mest med alla andra små lagom läskiga barn. det var väl inget läskigt med dem, men jag tyckte det. ;) men det var jättetrevligt, bara prat om lite allt möjligt, allmänt drama med vatten och muggar och annat trevligt. underbara folk, är vad de (ni) är!<33
 
känner mig allmänt till freds med allting i livet atm. det kan möjligen bero på att vi hade cola hemma trots allt eller att pappa hade köpt en sockerbulle åt mig, men också att allt bara är lagom awesome! och att det är varmt och fint, och ja jag vet inte. att allt bara är bra.med dessa glada ord lämnar jag er igen.:)

Kommentarer
Postat av: Marie

Mmm, känner mig lite skyldig till att du inte hade något att göra! En annan gång får du hänga på till Bjärred!

2012-07-25 @ 11:13:17
URL: http://www.ismen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0