potters are known for male pregnansies!

oh hi!
idag har...ingenting viktigt hänt överhuvudtaget. alls. så kan det va. jag har bara läst fanfics (därifrån kommer the fabulous rubrik) och lyssnat pang prego vilket jag gör just nu. de hade just ett dagens tips. jag fattar inte varför dagens tips är så upphypat? och nu ska de ringa någon. det fattar jag inte heller grejen med. men fy fan vad hon de ringer låter obehaglig! usch vad hon är obehaglig. *shudder* *shudder again* jag gjorde just en ordupprepning! så inte okay. och jag vet inte vad jag ska säga mer än detta, tyvärr. jag skulle ju kunna elta lite gamla tankar, men nä, det är inte så speciellt intressant för någon någonsin. hahahaha what the fuck? "vad heter den elakaste fisken? voldemört!". amaziiing. :D men det var inte alls det jag skulle säga, utan det var att ni kan väl skriva någonting intressant i en kommentar så jag får någonting intressant i mig? mina samtal har liksom låtit såhär idag:
mamma: jag sitter och tittar på chess, sådär en sommarkväll...fredagskväll...helt sjukt.
jag: vad är så sjukt med det?
mamma: att jag sitter härinne en så här fin och vacker fredagkväll. vacker. vill du ha gurka?
jag: ...ja.
mamma: jaha du hade redan gurka. så bra att du ville ha det då, eftersom du fick det!
 
och ja, det lösryckta "vacker." ska vara där. det var inte jag som (som jag brukar göra) skrev fel. the fuck var fel på den meningen nudå? aaa alla mina meningar har konstig ordföljd! eller är det bara jag? eh, lagom spännande inlägg. nu ska jag skriva ett till! någon mer än jag som känner sig lite nostalgisk med tanke på denna mycket 2008-iga bloggmetod? förmodligen inte. det är inget jag hoppas att någon kommer ihåg. usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0