so come on courage, teach me to be shy

trevlig kväll med släktfolk som firade moi, sara et maman. vi fick pengar, chips och jag fick vinbärsbuskar. happy times indeed. is is a rich girl och sånt. ;) vi åt då en enorm lax (ah the nostalgia), tårta och allt vi fick tag i. alla var lagom obehagliga och mormor sa "nu går jag med benen", vilket var ganska awesometastic.
 
sen, mitt i ett lagom creepy parti cluedo, ringde agnes och när vi blev klara gick hon och jag ut på en walk. vi blev då stalkade av billy och prtade om hur man är på olika årstider och allt möjligt annat trevligt.
 
note to self, för övrigt: ha inte eluttag under sängen. it´s a hard job...

Kommentarer
Postat av: Anonym

cause it's not hard to fall, and I don't want to scare her

2012-07-17 @ 12:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0