but you´ve got dreams he´ll never take away

nu är vi i morrow bay, som är en annan random liten kuststad. vi har där sjungit på en karaokebar Sara och jag. 9 to 5 och proud mary, sjöng vi och alla blev helt glada. tror det var för att vi var nya där, dock. alla andra var ganska mycket stammisar. också ganska gamla. men dock musikaliska och ingen kom in mer fel än jag. jag har börjat komma in fel lite hela tiden känns det som. det börjar ge mig lite lätt panik faktiskt, att jag har så liten tonsäkerhet så fort jag inte har perfekt medhörning. inte direkt bra om man vill fortsätta med musik på något sätt, men vet inte hur man ska jobba bort det riktigt.
 
För att avsluta så tycker jag att folk borde sluta skaffa folk! det känns som om alla jag känner hittar någon nu helt plötsligt eller redan har någon. och jag unnar dem/er all lycka i världen, såklart, men...fuck it jag är avundsjuk! :( jaja, sova kanske man skulle göra nu. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0