crazy, is it not?

idag har jag, hör och häpna, varit hemma och sjuk. mår ganska bra, dock, men vi gjorde inget vettigt idag har jag fått veta så då var det ju lika bra att jag blev frisk. Alltså...jag måste få avbryta inlägget med att skriva "är det dig jag är skyldig en ål?" och jag vill även säga 2har du tejp? det har du inte sagt!". Varför skulle jag skriva detta, undrar ni? Det...får ni aldrig veta. :D mwaha! ni blir förvirrade, men det blir man ganska ofta när man läser denna blogg kan jag tänka mig. Jag hoppas alltid att någon ska förstå allt förvirrande jag slänger fram. till exempel detta: "han är inte död, men han är död inombords!". så kan det va. nej, ska jag säga någonting som faktiskt makar sense? äsch, det har ju inte hänt något vettigt idag. det brukar ju inte göra det när man inte gör något. men jag ska gå om tjugo minuter och träffa jolanta så då händer det ju något vettigt. men alltså, nu måste jag avbryta igen för att prata om pang prego (ja, det var det jag gjorde innan). de spelar ha eller va, vilket då är om man vill ligga med någon eller vara personen. och då frågade de om "han som spelar nyckelharpa i nordman". skulle det vara negativt? jag kan liksom inte välja ens. vill jag helst spela nyckelharpa eller vara med någon som spelar nyckelharpa? det är ju det mest awesome instrumentet förutom banjo, förihelvete! nu är det ju inte instrumentet man ska hooka, i och för sig...fan. jag känner bara en person som har en nyckelharpa, och den går inte att spela på och han kan inte spela på den heller. men jag fick iallafall träffa nyckelharpan. den var hardcore. säger vi. jag kom inte fram till någonting här, va? xD nä, nu ska jag sluta skriva detta sjukt wasteade inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0