det var en morgon i september i fredags

nejmen hejsan igen!
onna: din kommentar gjorde min dag ganska mycket. saknar dig också!<3
Nu har vi börjat punkte på resan som heter "roadtrip", alltså visste vi inte var vi skulle hamna imorse. Nu vet vi att vi hamnade i santa barbara, i ett pretty room! it´s so prettyyy! it´s the pretties room we have ever been in! ...tydligen. det är Sara som säger detta. så här är vi. vi har åkt bil, ätit mat, umgåtts. lite sådär som vi brukar. men aaa jag vill hem till min syntsak! konstigt nog är det den jag saknar. har fått en idé som jag vill testa. men den lär väl finnas kvar när jag kommer hem antar jag. nä men det var nog det jag ville säga. Jag försökte få pappa att hälsa er något, men han ville inte. han är tråkig tycker jag. det är jag också, för jag ska inte med och bada sen. det är tråkigt att bada efter ett tag känner jag. så ja, hejdå och sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0