I am Emma, though. For the record and shit.

Hi there people!
idag så har vi minsann varit på universal studios, som är någon slags filmstudio/nöjespark/3d-spektakel. Mest visuellt alltså. Så jag skapade en ny teknik för att orka med dagen utan att bli sur: jag sov. fast jag gick, åt och upplevde saker. sant. kände till och med när jag vaknade, lite sådär random. något ni alla borde prova om ni gör något tråkigt. men vissa bitar var kul, antar jag. Sara var ninja mot slutet för hon är konstig på det sättet och alla andra var konstiga. här kommer mer citat/lösryckta meningar:
"här kan man dansa tango inne!"(Sara om vårt rum här, notera inte inne som inomhus utan som konstig grammatik. vänta har jag skrivit det innan?)
 
"nej dra mig baklänges, vi spelar uno!"
 
"hej jag är en trappa. jag rullar. jag heter rulltrappa!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0