in glass coffins, they (I) keep coughing

oh hai blog and eventual blog readers!
jag åkte idag som jag skrev innan och träffade "lilla milla" som allrakärastesyster kallade henne och hennes familj i kävlinge. Där fikade vi och diskuterade hur Milla skulle bli drottning över Sverige.
ella(millas syster, tretton år): Det här är Millas plan.
milla(tio år): jag ska flytta till stockholm!
ella: steg 1.
m: estelle avsäger sig tronen!
e: steg 2.
m: hon har en lillebror!
e: steg 3.
m: vi gifter oss!
jag: men alltså, inte för att vara sån, men det är en ganska stor åldersskillnad. det tycker jag är ganska motbjudande.
millas mor: ja, hon har nog inte tänkt så långt.
jag: men du kan ju bli lesbisk och bli ihop med estelle!
...vadå konstig mentor? vadååå? hon behöver lära sig att det är ok med homosexualitet! is important! anyway...vi spelade något konstigt spel om att bygga insäkter (det finns det väl tillräckligt av tyckte jag) och Milla pratade med tärningen. hon är så liiik mig som liten att det är helt crazy!:D

sen gick jag iväg på en walkis i regnet med agnes! fattar ni hur länge sen det var eller? it´s also crazy! och att hon ska vara med i en musikaaal! och att hon är underbar och att jag inte har fattat hur mycket jag har saknat henne! men ja det var mest det jag ville säga här, nej just det! Benjamin sa till mig att jag var den rättvisaste människan han träffat. helt opåkallat. jag tror det var en komplimang, men jag vet inte. men alltså, är jag det? :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0