ingenstans dit jag inte ska

sooo...var slutade jag? just det...jag hade engelska sist. jag somnade på denna. typ. men sen gick jag och [t lunch med mamma och klippte mig, f;r sånt ska man göra har jag hört. äta och klippa sig alltså.

Sen fikade jag med tatiana (gratis fika, ja tack) och hade tvåans sista lektion! nu är det över! Fucking finitooo! Så då åkte jag hem och satt här en stund, för att sedan otippat nog spendera mer än två timmar med benjamin. sara hade lämnat honom hemma. hon är så snäll. så vi (han) spelade gitarr och ritade på tidningen, och pratade om skit (det sista gäller båda då obviously). så det har varit massa trevligt. och imorgon börjar jag klockan ett, is nice och sådär ja. :D så ja, godnatt allesammen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0