ja, jag ser! (lagom ironiskt)

weee jag tror (obs tror) att jag förstår det nya kaos-systemet som blogg.se har gått och skaffat sig helt utan min tillåtelse! Vet inte hur men det är skitsamma. nu ska det bli kul och se om jag kan byta rad...
 
Det ser ut som om jag kan det, men det vet jag inte förrän jag publicerar. Hur som helst ska jag prata om min sista dag i vegas och sånt. Den började med ybergod frukost, så som man bör, och sen poolade vi någon timme innan vi tjeckade ut. Så då hade vi några timmar att fördriva på hotellet innan vi skulle flyga. Så det blev lunch på vår kära irish pub, där alla är irländska och söta och de spelar fin musik och sånt. och sen...fick vi milkshake. och detta kräver lite bakgrundshistoria.
 
I söndags kväll såg jag och pappa en skylt där det stod "the ultimate milkshake experience". Sen dess har vi pratat om att ta en milkshake där, men Sara tyckte mest vi föll för reklamen och trodde inte ens att stället fanns. det har alltså blivit väligt upphypat. så hur var det? det var, som man säger häromkring, epicly extraordinary! så. freaking. gott! man fick bygga sin egen milkshake, bara det liksom! Sen flög vi hur som helst till fresno där vi nu, typ, befinner oss på något random hotell där vi ska sova inatt innan vi tar oss vidare. Men vi har hämtat vår bil! mr blah, heter han (det stod att färgen hette blah) och är jättesnygg. på vägen hit hörde vi californication och märkte att de sjöng om Sweden, och sen direkt efter spelades the joker vilket är vår reselåt. väldigt fint. nu ligger vi och tittar på något musikprogram och har ätit middag bestående av chips och cupcakes. is nice. Nu kommer citat, sen ska jag typ sova. i sverige är det morgon, crazy...
 
sara: varför får jag inget "välkommen till usa"-sms?
pappa: för att du inte är det.
 
*vi går förbi ett wedding chapel, ja sånna finns*
mamma: emma, vill du gifta dig med mig?
jag: nääee, *radar upp logiska anledningar som, eh, incest och sånt* ...och jag är inte lagligt giftig än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0