majskorn på golvet

Min syster fick välja rubrik. hon är för konstig måste jag säga. och just det, vera: usa says hi! det vill träffa dig, säger det. :) och du måste uppdatera mig nuuuu! eller inte nuuu, för nu är klockan 06:39 i sverige så det vore ju lite mysteriskt.;)
 
Idag har vi utforskat l.a med pooling på förmiddagen och vandrande på eftermiddagen. vi har sett en hel del crazypeople och annat kul, och ikväll var vi på bio! vi såg brave på en cool biograf med någon slags show innan filmen. sara sa att det var det bästa som hänt henne. jag var mest uttråkad, men det är jag ju ganska ofta. det är konstigt att jag ändå har det så bra fastän jag är så ottråkad. I no  understand. men ja, det var väl det jag hade och komma med denna afton/morgon beroende på hur man ser det (yay blind joke-upplägg som någon kan ta om den vill). godnatt/godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0