rectification (is a word, no?)

anna: hundrafemtioelvatusen gånger förlåt! Hur lyckades jag glömma dig? det är klart jag vet att du sjöng och hörde dig! Usch, nu känner jag mig som en allmänt ond person. det...är jag inte. hoppas jag. xD du var såklart också jätteduktig!

nu ska man säga något mer här i inlägget. det brukar man ju göra...ett kommentarsvar är inte bloggkvot nog för ett inlägg. jag tror jag just felanvände det ordet grovt. bloggkvot alltså. men det är inte säkert, för Onna trodde att hon hade använt ordet eminent fel när hon hade rätt hela tiden. det kallas fail. men jaha...om typ 45 minuter ska jag ta mig till skolan och ha muntligt np i spanska med andrea och josefine. fml-varning på detta yes. jag vill inte få freaking g i spanska, helst vill jag inte ens få freaking vg i spanska! men det är ju inte någon idé. jag borde ha pluggat mer i tvåan, I tell you. jag sa liksom alltid att jag skulle börja plugga när det började behövas, men det stämde inte riktigt för då var jag invand med hela konseptet att låta bli. så trean kommer ju bli kul på det här sättet. nej, nu har det krystats fram tillräckligt för att sluta yra här i bloggen...säger vi.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är förlåten! Och jag tycker inte du ska känna dig ond, för det verkar du inte vara.

2012-06-04 @ 16:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0