a little too ironic...

nu när jag då hade skrivit värsta saknad-inlägget of doom, gissa vem som inte är i skolan? correct. (åh jag älskar obefintlig anonymitet så myckeeet)

Så jag trodde ju att denna dagen skulle bli fruktansvärd, men nej där hade jag fel! jag mådde jättedåligt först, obviously, men Elin och Linus räddade verkligen min dag(<33). Vi gick och köpte glass och pluggade historia (behövdes) och Linus sjöng Frank Sinatra och Elin var till och med mer obsessed än jag (ja, det går!).. glass var dessutom precis vad jag behövde, så sen mådde jag riktigt bra. ett intefailat läxförhör, umgåsande med folk och ett givande samtal hos Jolanta är jag hemma. Har fikat med familj och haft det bra. dock måste jag plugga satan ikväll...inte okay!:(

ska sluta med en dialog mellan min syster och min far.
syster: pappa, var är itouchen?
pappa: jaadu...menar du itouchen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0