and if you don´t love me, love, so help me God...

Igår avslutades dagen med att se ett random dialektprogram med pappa ("en lycklig människa är aldrig elt pålitlig") och sen ha kvällsfika med familj + elvira där de åt äcklig ost och spelade draw something, så jag vet inte vad jag gjorde där. xD

idag har jag mest haft håla. men först ensemble, och sedan en av hålorna som jag spenderade med viktor, aron och senare linus. där hade jag en halv lektion till i metal, men jag lärde mig inte så överdrivet mycket på den. jag hade sen engelska, och min andra håla som (efter lunch med de vanliga grabbarna) spenderade med Josefine (orup) av alla människor. hon förhörde mig på landskapsblommor (3 fel, fan inte okay!) och vi diskuterade allt möjligt. andra människor drev förbi i omgångar och Cole räddade mig ur en eventuellt väldigt awkward situation bland annat. sen så hade jag spanska ("kan vi inte ha övningen komma hem?") och sen åkte jag hem och lagade lax och mög. nu sova. jag behöver det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0