awesometastic!

jag har kommit fram till att mitt liv är mycket mer awesome än vad jag har fattat. jag har trott väldigt länge att jag är allmänt ensam och sånt, men nu kom jag på en sak som är allmänt awesome! det är: de 5 (?) senaste helgerna har jag faktiskt träffat någon trevlig människa. tre av dem har det varit Agnes, men det är ju inte precis negativt utan bara awesome! jag har liksom inte tänkt på det så. men det är ju helt sjukt vad social jag har varit, med mina mått mätt! varför har jag inte uppskattat det?:o det ska det hur som helst definitivt bli ändring på!

så ikväll har jag pratat med Hannah och umgåtts med gäster. allmänt okayish fast bra fast ja whatever.;) tänkte nu gå och lägga mig, ville liksom bara delge mig av denna tanke kände jag!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0