de små stora stegen

intressant fakta: man blir inte modigare av att göra modiga saker. tyvärr. jag tänkte att efter den här veckan skulle det inte vara så jobbigt, allting. men det är det.

det är så svårt att veta vad man får och inte får göra. Vilka sociala regler man måste följa med olika människor. vem som egentligen tycker om en som person och vem som bara umgås med en för att "de ska". Jag orkar inte. jag orkar inte vara stark och vara en del av allting, jag orkar inte "gör det, på vinst och förlust!". Men det är lite sent. okay detta är ett inlägg som ingen förstår, och det vet jag. det kommer säkert bli ett sånt där bara en bokstav (antingen ett c eller ett a) står och ingenting annat. undrar varför det blir så med jämna mellanrum. is weird. usch, jag vill inte vara här, jag måste härifrån datorn är ett monster litegrann. uuuuusch. nej, nu går jag för detta var ju inge kul och läsa direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0