den nya känslan

jag insåg just något: den här dagen börjar bra. och oftast när jag säger så menar jag egentligen neutral. att allt är helt ok. det menar jag inte nu. jag menar att min mobil ger mig en massa bra musik, att frukosten var god, att jag slipper ta med dator och dataväska idag men framför allt menar jag att hela världen bara känns så himla fin! nu tror ni säkert att en viss person ska nämnas, men så är det icke! (förutom just där, då...ah jag failar lite xD) men alltså, allt är helt sjukt bra. jag har bytt till min skinnjacka, jag lever fortfarande lite på hur cool jag var med maten igår och det viktigaste av allt; negativa saker bekommer mig inte nämnvärt. jag har inte gjort min plankning, men det ger mig ingen ångest. jag kommer med all sannolikhet inte bli sänkt i gemu pågrundav en plankningsuppgift (inte för att jag brukar vara så duktig på plankningar). saker får vara som de är och jag ska må bra hela den här dagen. sådetså! ;) ha nu en trevlig dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0