för detta har jag tid med och det finns inget jag borde göra istället

Hejhej!
Här är jag, nähä liksom, en onsdagsmorgon. När jag ska skriva onsdag blir det nästan alltid ondag. ond dag. xD hela mitt inlägg täcks förövrigt över av ett o så jag ser ingenting nästan som jag skriver. också den fina meningsbygnaden som var där. också referens! för jag är så cool. eller wannabe? eller cool. ni får välja tycker jag. jag är inte riktigt säker på hur det här inlägget kommer att se ut. "oh how wrong not to be loved by you" sjunger Laleh och det är ju väldigt sant egentligen. jag måste ta tag i det där typ nu. alltså inte nu nu utan sen sen fast snart snart. ;) typ senare idag-ish. fast om jag vore bra skulle jag, oavsett vad, plugga på håltimmen. prov idag you see. men vi alla vet att om jag har tur kommer jag inte göra det. vilket jag i och för sig inte hade förra veckan men dock veckan före som fan. så det kan bli spännande att se hur det blir (skämtet är öppet till vem som vill i den meningen). nej nu ska jag gå om 17 in, vilket betyder att jag kommer börja förbereda mig om...14. och vid det laget står taxin säkert redan där. lite så är det varje morgon. tidsoptimist? jag? fuck no!:D 16 minuter kvaaar. morgoninlägg är så intressanta så man nästan dör, håller ni inte med? xD nu 14 minuter. vad gjorde jag i två minuter undrar ni? det undrar jag också.;) nej nu ska jag hitta en riktigt bra låt. mysteri får duga som sista låt för denna dag. hejdå!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0