jag vill ocskå vara med här, engagera dig i mig

Mycket fin dag idag ändå. Frukosttalk med Onna (länge sen! har saknat henne!) och sen skola och sånt. Förmiddagen var som vanligt tråkig, men lunchen var ganska trevlig. Alla diskuterade typ mattanter utom jag och Viktor som stirrade på folk och var våldsama (vem som gjorde vad är en annan historia), och Aron som satt vid andra ändan av bordet och var lost. De kanske slutade prata om mattanter sen, i och för sig, men då hade jag slutat lyssna. Några dialoger:
jag(fortsätter befintligt samtal): Det är ditt problem, eftersom du sa det och därför tänkte tanken.
viktor: så jag borde tänka före jag säger något?
jag: ja, om du tänker före slipper jag tänka efter...

jag: Alltså, vad pratar ni om egentligen?
aron: tack för att du frågade!

(jävligt internt, men jag skriver för mitt eget minnes skull för contrary to popular belief kommer jag inte ihåg allt)
aron: jag hävdar allmänhetsrätten!

Jaja, sen kollade vi på böcker hela svenskan vilket var ganska waste. Det påminner mig dock om att jag har lovat Herman att skriva i min blogg att Bob Hansson har gjort tre diktsamlingar. men det visade sig vara fyra. jag sa också att jag skulle skriva att man inte kan säga trettioendel, och en sak till men den har jag glömt. så dålig jag är!:o jag kanske kommer på det imorgon. eller någon annan random dag. men jaja, sen spelade jag och sjöng och sånt innan jag åkte hem och åt kanelbullar och sjöng mer istället för att plugga spanska jag failar jag failar jag failar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0