sånna som du är för snälla för sånt här

Hejhej!
Allmänt awesome dag i Malmö med Agnes. Vi åkte dit lyssnandes på kooonstig musik, för att sen vandra omkring och gå in i coola affärer, obsessa och senare fika. Där bekantade jag mig med folket bredvid, eftersom de verkade trevliga. Jag och den random tjejen kom fram till att hon skulle bli kung av kina, för det var coolare än dråttning. epic.

Sen gick vi till centralen och jag var cool än en gång och åt av hennes vegetariska vårrullar of doom. hon kommenterade maten med "det här är säkert inte veganskt, men det ser gott ut". Det var helt överlevligt.:) sen åkte vi till Lund och gick hem då vi veeerkligen spårade ur. vi örjande sjunga konstiga toner och göra konstiga ljud och typ yla. Varför inte liksom?:D
-Agnes, next time we have to be less serious!
-yeah, and be more severus instead!

nu är jag hemma (nääähäää). folk har vinprovning i vardagsrummet. fansy som fan. jag har just ätit ickefansy mat eftersom sådan uteblivit innan, men går nog ut och umgås med folket när de äter iallafall för det är rätt nice folk. men vi får se vad jag hittar på med livet. :) klockan går, jag har varit hemma i en timme. how did that happen?:o

Kommentarer
Postat av: Anonym

;) awesometastic!!

2012-03-03 @ 19:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0