stockholm och måndag, för att sammanfatta fint

haaajjj!
I lördags morse åkte jag och mor iväg till huvudstaden minsann! Vi skulle shoppa först, var tanken, och jag köpte skivoor (men en av dem är fel skiva upptäckte jag just). Sen var vi dock helt slut efter en affär, så vi fick ta en choklad- och colapaus. men sen bar det av till nacka för att se rytmus musikal och Onnaaaa!:D:D var hon duktig då? fuck yes! hon var awesometastiiic! jag var helt löjligt stållt över henne och att hon fick sjunga låtar som creep och white blanc page (som hon visserligen bara körade på) gjorde ju inte saken sämre. hela föreställningen var för övrigt epic!:D

Sen gick vi ut och åt med onnas föräldrar (men inte Onna). vi åt på någon kött-restaurang och åt där världens godaste hamburgare och sen glass med så god chokladsås att vi nästan inte visste var vi skulle ta vägen. när vi hade suttit där ett bra tak gick vi och jag sa åt mor att om vi åkte till hotellet nu skulle vi decka. därför gjorde vi inte det, utan tog en dricka på ett kaffé och pratade. på hotellet fortsatte pratandet och det var jätteskönt att få tid att prata med henne. <33

sen på söndagen gick vi upp och åt hotellfrukost, för att sedan åka ut till Onna igen och vara där med henne och hennes familj hela förmiddagen. Vi lyssnade på musik, sjöng, pratade och var sådär som bara onna och jag kan vara. <333 sedan bara det av för shopping med mor, och sen fika med vispen. vi hade det jättetrevligt och det är så fint med sånna man bara kan träffa utan att ha pratat på hur länge som helst och bara umgås. :)

sen åkte vi hem igen och efter att till slut ha fått igång bilen fick vi vofflooor. voffeldagen for the win!:D

så, idag. Jag hade först ingen spanska, så jag och Tatiana gick och fikade och där träffade vi två trevliga och sociala byggarbetare som jag umgicks med i typ en halvtimme. älskar öppna människor!:D sen spela in på ljudtekniken hela dagen. presonligen hade jag svårt att fokusera, av diverse ganska obvious anledningar (iallafall för de som vet vilka som var där eller kan gissa) men det var väl ok antar jag. ska nu äntligen till skrivargruppen igen!:D

Kommentarer
Postat av: vispen

Tack för att du ville träffa mig i söndags, jag håller med om att vi hade jättetrevligt. Vi borde försöka ses oftare tycker jag. Skicka gärna lite Emma-musik till mig snart. Hoppas att det inte var Lalehs skiva som var fel :) Kram

2012-03-27 @ 18:08:59
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0