until I wrap myself inside your arms I cannot rest

Vispen: Jo jag borde det va? xD men det är ju yberläskigt juuu!

Så idag var jag och fikade med Gresa och hennes kompisar, varav en ska bli min nya ledsagare (ja, hon ska redan sluta...). Sjukt trevliga tjejer, I hafta say! Vi hann spekulera i flugors dragningskraft till ljuset, hitta på uttrycket "pro seleb", undra om hur man pratar med elefanter, äta polly, citera Håkan Hällström och judas priest samt undra varför man faller för/är med fula och äckliga killar. jag blev också frågad om jag hade färgat håret, eftersom det "såg mörkare ut". då vet man att det borde tvättas. xD

Sen åkte jag också och tittade på lelel med Sara, Elvira och Lisa. och andra random lelare som kallade mig "syster" och sånt fint. jag blängblickade alla (bara ibland med avsikt) och folket som uppträdde var såklart skill med söta instrument och sånt fint. nu ska jag nog mest äta dumle, dricka cola och sjunga methinks.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0