yes, jag är en stalker, så du borde veta var du har mig

hejhej igen då!
rubriken vill jag först kreditera (is a word now, shut up) till Onna. som är bäst. men det visste alla redan.:)

men ja jag hade ju historia efter att jag skrev sist och där skulle vi "joba med Hitler eller nåt" som jag uttryckte saken. det blev inte mycket av den varan för mig. vill jag bekänna. fin punkt. :o men ja, sen så åkte jag hem och lyssnade pang prego och skulle nu plugga men har deeptalk med onna på msn iställe. fina lilla.<33

avslutar med ett par dialoger som förmodligen inte är roliga för någon annan men vilka delar av blogghelvetet är egentligen det? xD

viktor: Man kan ju säga att saker är inkorrekta och korrekta. men om nsaker kan vara deffekta, kan de vara indeffekta också då?
jag: så liksom att saker är rätt?
viktor: precis.
jag: mina skor är indeffekta isåfall, för de är sönder.
viktor: fast tvärtom! ditt tal är indeffekt!
jag: ...tvärtom...

vid lunchen igår (skämtet i sig är ju roligare än dialogen här, så det gäller att vara uppmärksam eller nåt).
viktor: jag måste ha ett upplägg till mitt skämt!
jag(ropar över bordet): men det är bra som det är!
aron: ja, det är bra! (vi hade båda hört det i fredags både en och tjugo gånger)
*tio minuter paserar*
viktor: jag vill dra mitt skääämt!
jag: men du behöver inget upplägg. det är bra som det är.
viktor: okay då! liv, du borde bli astronaut!
liv: jaha?
viktor: då finns det liv på andra planeter!
reaktion: uteblir som fan.
jag: du hade nog behövt ett upplägg...
(glömde arons försök till ett upplägg tidigare i dialogen. det innehöll ordet blivar. jaaaa...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0