you are the silence in between what I thought and what I said

Idag började jag dagen med att tro att jag led av någon sjukdom. kul uppvaknande. men det visade sig inte vara fallet, så jag har haft en ganska trivsam dag. har ätit taimat, smsat massa och suttit här och tagit det lugnt. har varit lycklig. det är inte ofta man kan säga så, och jag vill inte låtsas som om allt i mitt liv är happy sunshine för så är det inte. men det är inte det som är grejen, har jag slutligen kommit fram till. lycka mäts inte i antalet problem utan i hur man hanterar dem. tror iallafall det är så det är. känns så. lycka är att uppskatta saker, bry folk (alla folk, random som nära) och bara liksom, vara till freds med hela världsordningen. makes sense och sånt. nu tänkte jag leta fram mitt godis och avnjuta lite pang prego, för det var 5 dagar sedan sist (I know right!:o). siao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0