---

jag är trött på att umgås med folk på deras villkor
jag är trött på att inte känna mig välkommen nåongstans någonsins
jag är trött på att inte tro mig vara värd någon annans tid
jag är trött på att inte kunna bestämma över mitt liv själv
jag är trött på att ge folk dåligt samvete
jag borde plugga matte men istället emobloggar jag och äter japanska karameller
jag vet inte var jag har någon, någonsin
fast vissa vet jag ändå var jag har
som onna, som jag har bokat biljetter till nu. releasefest och fina människor om två veckor. så jag kanske inte ska klaga ändå...
det var allt för idag. godnatt

Kommentarer
Postat av: vispen

Kul att du trycker till och kommer på releasen av US-skivan, det gillar vi! Du har mailat och anmält vilken mat du vill ha på lördag kväll va? Kram

2012-05-26 @ 17:24:30
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0