and now for some ranting and shit!

jag sitter på spanskan och känner mig kaosstressad. Jag har inget fucking kompatibilitetspaket (sjukt långt ord) på datorn än, så jag kan typ inte göra någonting men det vet inte min lärare om. Och Sara mailade just mig om tidningsprojektet och jag vill fixa det men jag har körkonsert idag jag hinner inte ha det! särskilt som vi är kaosdåliga. jag är helt slut och det trots allt socker jag just fick i mig. np har jag också haft i hundra år men det gick väl bra tror jag. jag har också löst hela skolsystemet med linus på en halvtimme, för vi är awesome. jag vill sova. tidningsprojektet stressar mig och jag borde ha skrivit på det igår fuck my life massamycket. jag kommer vara sjukligt stressad ikväll men så får det vara. skriver lite på texten och mailar det lilla jag har till sara så pratar vi imorgon. så gör vi. hon är för övrigt typ världens bästa svensklärare all time. och jag, Michelle och Josefine kan gå härifrån om 20 minuter. fast det tar inte en kvart att gå till aulan. men det vet inte johanna. eller hon vet ju det, men hon vet inte när vi ska vara där. mwaha. det är sjukt varmt här. och nu orkar jag inte prata mer, godnatt.

Kommentarer
Postat av: Beelz

Tror inte jag förstod din fråga riktigt. Du är väl knappast blind? (du skriver ju en blogg trots allt) och om du inte är det så tar du dig fram som vanligt när du trippar, bara med en väldigt stor förundran :P

2012-05-09 @ 21:35:11
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0