att den här dagen fortfarande pågår är så jävla sjukt

Körkonsert avklarad. Helt slut är jag, men det var fint. Vi sjögn halsarna av oss på tvålen och allting. is crazy. jag kom för sent för jag hade någon slags deeptalk typ och fick en fantastisk känsla i lean on me av att alla är så jävla fina och sånt. älska sånna känslor. men älska inte att det doftar kaka i hela huset och att jag inte får någon! inte okay. och nu måste jag definitivt duscha för jag är läskigt äcklig. och äta något borde jag, för jag är hungrig men det blir så förvirrande när det luktar kaka och man ska äta typ mat. men jaja, godnatt kära ni!


Kommentarer
Postat av: vispen

Härligt att körkonserten gick bra, jag tycker verkligen att det är roligt att sjunga tillsammans med andra! Hoppas att du fick kaka efter maten :) Kram

2012-05-09 @ 23:27:48
URL: http://vispen91.blogg.se/
Postat av: Beelz

sv: Det är rätt badass ju. Men jag har verkligen INGEN ANING om hur en psykadelisk upplevelse skulle vara för en blind person.

2012-05-10 @ 16:39:35
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0