but oh my love, don´t forsake me

jag fick inte min dator idaaag!:( han kommer först på måndag. detta betyder alltså en helg med alva. fml...:/

Men jaja, idag har varit en helt okay dag. Började med np i engelska som till slut gick bbra efter en del tekniska problem ("det är bara jag som kan, och jag kan inte!"). Sen umgicks jag ett tag med Nea, Ana, Viktor och Felix (ibland) innan det var dags för kuhi och mer "tidningsprojekt" alltså mer samlande av damm från min sida. xD

Sen hade vi smått kaotiskt körrep (ge inte pojkar gitarrer på körlektioner, även om det behövs. just don´t do it) och lunch med en massa random människor. Josefine sa fina saker (jag märkte ord på henne hela lunchen, det var helt crazy) och jag tyckte att Aron skulle åka till Afrika (eller afraka som han sa) för att få utlopp för sin helping people addiction. och nu när jag skrev det insåg jag plötsligt en sak (jackpot-känslan när man inser nåt bara sådär): jag diagnostiserar mina vänner en hel del. Aron har då helping people addiction, Linus är kroniskt secondguessing och Viktor har guidance fobia. Vad säger detta om mig? kanske ingenting, men en spännande tanke.

Anyway...sen hade vi engelska på vilken jag typ sov, och matte då jag och Tatiana gick och drack milkshake istället för att ha matte för vi är så cooola. obs att Johan lät oss. just det, har en gammal "matteläraren slår till" som jag glömt skriva. det var ju ett tag sedan vi hade en sån.
johan: räck upp handen när du ska prata.
wilma eller någon: men herman fick ju prata utan att räcka upp handen!
johan: jamen Herman, det är min bästa elev. han får prata när han vill!

Nej, nu ska jag göra någonting annat än detta möget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0