everything is awesome for you, so you´d better get used to it

alltså. avpm/avps är bra skit. har haft lust att knarka det sen Asrar nämnde det på facebook i onsdags och nu när jag såg glee med darren chriss the one and only kom jag ihåg det så nu är det knarking som gäller! söt är han också minsann. naaww, those voices! min favoriiiit!:D:D det här är så fint så jag tror jag dör.

vadå? ska jag blogga om nåt som är relevant för någon? näääeee. sånt är drygt. helt ärligt har jag inte så mycket att säga, förutom en massa citat från mig och min mor. men jag måste höra detta fina först. nu kan jag skriva dem.:)

mamma: din gris!
jag(liten röst): jag är ingen gris...
mamma: okay. minigris, då!

jag: jag vill sjunga nåt på skånska. säg nåt jag kan sjunga!
mamma sjunger: wooooo! (man skulle nog ha varit där?)

mamma: jag har alltid rätt. listen to your mother!
jag: inte när du har fel.
mamma: your mother has never...fel!

jag: nu tog jag en stämma, fast du tog ingen ton...

mamma: men aaaa!
jag: du kan va aaa!
mamma: du kan va b!
jag: ja, b kan jag va. jag kan vara c också!
mamma: ...ja. c, kan du va...
(läs det högt, tips)

also, bästa blindskämtet någonsin. vi fick en tid från ögonläkaren (and so the humor begins...) och där stod:
"bildvidgande droppar kan ges. undvik bilkörning!"
will do...will sure do. I love eyerony! (läs även det högt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0