flowing text? moi? fuuuck no

Min dator är tillbaka, men har (tillfälligt?) bytt kön. sant. hon är nu alva. fuck my life ganska mycket...

Jag är dum i huvudet. De sa "turism" och jag tänkte "vadå tur-ism? för sånna med tur då eller?":o

när jag skriver kommer det sjuka saker ur mig, utan att jag märker det. eller nu har jag märkt det, men ja. till exempel att jag föraktar hemlösa. why god, why? det gör jag ju inte...:o

jag har en musplatta och ingen lisens. blah. jonas är inte min bästa vän just nu...

Kommentarer
Postat av: Marie

Usch, Alva! Jag beklagar sorgen... Har samma problem själv, för tillfället... Saknar min Ingmar! :P

2012-05-07 @ 23:00:51
URL: http://ismen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0