för att återuppväcka en klassisk rurbik så: jag är hungriiig!

tildah: Det tycker jag låter som en bra tanke! Att kommentera alltså. Jag hade ingen aaaning om att du satt här och läste den här skiten, trodde bara du gick in typ någon gång om året. xd

så vad har jag gjort sen sist? hm, det blir alltid så spännande när jag börjar så...då vet alla redan att jag inte har något sådär superspännande att komma med. det har jag inte heller. har pluggat ljudteknik (faktiskt), tränat intervall med syster till hennes gemuprov imorgon, lyssnat igenom ny musiiik och allt vad det heter. nej jag tänkte egentligen mest lägga in ett systercitat och säga att världen är en bra plats, för det är den. bestämmer jag.

syster(förtvivlad): men om man har en fem-åttondelstakt...
jag: ja?
sara: är det då...fem åttondelar i takten?
...naaaaeeee. verkligen inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0