I can´t write a song for you, I´m out of melodies

vispen: tack! Aldrig mer något matteprov nu ju :D:D

trevligheterna fortsätter minsann. började med ensemblerep där offspring vrålades för kung och fosterland! det går bra minsann! sen gick jag och Elin till cubase-salen och jag tittade på när hon jobbade med låten för att sedan efter långt om länge spela in sång. låten blir heeeeeeeelt annorlunda mot hur jag skrev den, men jag har kommit fram till att det är bra. den är extremt mycket långsammare, vilket Elin förklarade med "jag vet ju vad Emma brukar sjunga för genrer" (vad har jag nu gett för intryck), saknar en takt i versen vilket gjorde att jag fick skriva om i stunden och har nu också ett jättefint intro! så kan det va.

sen umgicks jag med Fia en stund innan jag kom hem, där jag hittade nya regina- och marinaalbum! happyyy times! det är bra grejer, eller det tror jag iallafall...har inte kommit igenom så mycket än. men jag gillar det! nej, nu känner jag som såhär att vatten känns viktigare än att blogga. I need wateeeeer! (min blogg handlar om så spännande saker xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0