jag har egentligen ingenting att säga

Men hej...nu är det onsdag. Hade crazy drömmar om samtal man kunde haft men man inte har, ganska realistiskt skit faktiskt hatar min hjärna jao. Och just det, Marie: han är lyckligtvis tillbaka, så det är väl jag som borde beklaga din sorg antar jag...det är inte lätt! Det är tur att vi har så bra tekniker iallafall :)

så, ja, nu skola snart. np i engelska och körkonsert of doom. och miss bennet gör bäst i att dyka upp, I tell you, för sidekick ska inte behöva sjunga sin stämma ensam. Av någon anledning gör det väldigt ont. Jag är konstig. men det ser ju så ensamt ut! blah, mitt hår är smutsigt och jag har tejpat ett biokort för min musplatta. smidigt. datordesigner is my middle name. jag borde gå snart, blah. jag is not haing lust för skola...usch. men äsch, nu ska jag väl sluta då antar jag...godnatt typ.

Kommentarer
Postat av: Sandy

Ehrm, borde det inte vara lättare att inaktivera musplattan? Bara ett förslag :)

2012-05-12 @ 22:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0