jag mår bra, sådetså

I do indeed. men det var en jobbig dag, det medgre jag. jag var helt slut under stora delar av dagen. Tatiana blev orolig och köpte fika till mig, söt som hon är, och folk gjorde mig glad under lunchen för de är söta. Fast elin fick för sig att jag skulle sno hennes flickvän. xD Signe sa fina saker som "vissa är mer idiotiska än andra" och "jag vill sitta här mer och prata och hatea på linus idéer!". hon är söt hon. :)

sen fikade jag med Maria som som vanligt fick mig på bra humör med sin fina attityd till allting. jag tycker om henne alltså. sen har jag skrivit fyra dikter (:o), pratat med onna som ringde helt randomly (<333) och haft det bra. tänker sitta här ett tag till och sen sova en massa. is nice. så, spännande inlägg detta. inte. men godnatt.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0