jag ser inget djup i låtarna...

sooo....jag skulle plugga ljudteknik, men det slutade med att jag lyssnade igenom us-skivan som nu finns på spotify! och det är bra skit! onna är splendid såklart, Niklas är också fantastisk, vispen är awesome, Zandy är precis som hon ska vara (alltså också awesome) och bardia är såklart underbar med sina random inlägg i allt och inget. Rubriken är vad Benjamin kommenterade mer. blindskämt ftw!

men nu har jag en förjävlig huvudvärk (:o I know) och borde plugga men smsar istället och väntar på maränger medans de spelar piano i vardagsrummet. försöker de plugga? jaha sara intervalltränar. det där är såå en överstigande kvart! är det inte det? jo det måste det vara! nejmen titta som jag kan alltså. just det, jag glömde skriva det jag skulle skriva: Milla, av alla människor ringde mig idag! hon har gått och blivit en tioåring helt plötsligt och var "musikstjärna". vem är milla undrar ni? jo jag hade ett litet mentorsbarn för typ tre år sen. jag skulle typ ta hand om henne eller något liknande. hon är alltså blind ifall ni inte fattade det (vilket jag inte fattar hur ni skulle kunna gjort xD). söt var hon, hursomhelst. och alltså aj mitt freaking huvud!:(:( det är synd om mig nu säger vi. *dunkar det lite i väggen*

Kommentarer
Postat av: vispen

Hallå, hur kan skivan finnas på Spotify redan? Jag hittar den inte, kan du skicka länken till mig?

Kram!

2012-05-28 @ 21:47:45
URL: http://vispen91.blogg.se/
Postat av: vispen

På vilket sätt var Milla musikstjärna förresten? :) Hoppas att huvudvärken har försvunnit nu. Jag har också haft huvudvärk både igår och idag, drygt...

2012-05-28 @ 21:50:57
URL: http://vispen91.blogg.se/
Postat av: tilda

var tvungen att kolla upp skivan nu när jag läste :) sjukt bra! lyssnade iofs bara på ronja men ;)

2012-05-29 @ 16:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0