people, are you ready?

nejmen hallå!
Idag så var jag på stan med min mor och syster för att uträtta hennes (systers) ärenden. De var många och då glömde vi ändå lite. Jag bestämde mig också för att chocka alla och köpte scones på espresso house istället för en kaka. jag tror bestämt jag håller på att bli sjuk...;)

Var också discount girl, som vanligt. Detta innebär att i princip allt jag rör vid eller står bredvid får rabatt. detta händer heeeeela tiden. it´s crazy, men något ska ju jag också vara bra till antar jag. xD

så, nu vet jag inte vad jag ska hitta på...förmodligen ingenting, men man behöver faktiskt inte alltid vara så överdrivet sysselsatt.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0