sister, was I such a fool?

idag är dagen. the dag. nationella i matte fucking b. det finns inget att be för längre och jag är långt ifrån redo. jag är livrädd och så fort jag tänker på det får jag lättare panikspasmer.

men till något trevligare. igår hände det inte så mycket kul i skolan, förutom att jag hade min sista sånglektion med elisabeth. det är ju inte speciellt kul, men lektionen var trevlig. jag sjöng eve and mary, något av det första jag sjöng med henne i ettan, och den satt! det var som att komma hem, ungefär. det är konstigt hur en låt kan kännas så rätt och fortfarande göra det efter nästan två år utan att ha hört den. is crazy. fick också veta att jag fått mvg i sång a! wiiiihoooo! typ. xD

sen pluggade jag med mamma heeeeeela kvällen och åt fläskpannkaka som var helt underbar. det är bra det, för jag sa "om den inte blir god kommer jag faila imorgon!". så jag ska inte faila. jag får inte faila. det måste gå...måste...snälla säg att det går?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0